Παρασκευή 1 Μαΐου 2015



Έχω συναντήσει λογιών λογιών ανθρώπων στη ζωή μου. Πολυτέλεια [τα ταξίδια] στους ανθρώπους. Σ΄ αυτό διαθέτω έναν πλούτο. Άνθρωποι που ήρθαν γιατί ήθελαν ένα μέρος του εαυτού μου, τη φιλία μου, την έγνοια μου για εκείνους. Έτσι, το ίδιο και εγώ δεν το αρνούμαι, αλλά, επειδή είμαι μια φύση πιο εσωστρεφής το πλησίασμα των άλλων πολλαπλασιάζονταν πιο γρήγορα.
Τα συναπαντήματα δεν είναι ποτέ τυχαία, έλεγε μια γιαγιά μιας φίλης μου, όλοι οι άνθρωποι κακοί ή καλοί (αυτό αποδεικνύεται με το χρόνο) έρχονται για την αόρατη συμφωνία [σου] με το Σύμπαν. Και την ρωτούσα περιπαιχτικά " Eχει το Σύμπαν συμφωνία με μένα; και που με ξέρει:"
Τελικά το Σύμπαν [μας] ξέρει καλά, γιατί μπορεί να είμαστε ένα πνεύμα χτισμένο σε μια σύνθεση αίματος και σάρκας και κοκάλων, είμαστε γεμάτοι όμως από τα άστρα του. Είμαστε Ενέργεια. Είμαστε κάτω από το νόμο που χτυπάει την καρδιά του και λέγεται Χ ά ο ς. Απρόβλεπτοι και Προβλέψιμοι άλλα πάντα Θνητοί σε μια Θεϊκότητα του Εγώ μας.
Από όλα αυτά τα ταξίδια στους ανθρώπους λοιπόν έμαθα να μην τα μετανιώνω. Έμαθα! γιατί ακόμα και εκείνοι με τις πιο συμφεροντολογικές και όχι αγνές διαθέσεις τους μου έμαθαν πως να γίνομαι πιο δυνατή. Είναι σπουδαίοι Δάσκαλοι οι Λίγοι σ΄ όποιο ρόλο και αν διαδραμάτισαν στη διαδρομή μου. Η διάρρηξη της εμπιστοσύνης πρέπει να γίνεται για να αναπτύσσονται αντισώματα!! Κάθε μόλυνση από ψυχές και συμπεριφορές που κυοφορούν "το ύπουλο" πρέπει να περνάει από την διαδικασία της ανάπτυξης αντισωμάτων. Ναι έχω μολυνθεί κάποιες φορές, όχι πολλές. Έχω κινδυνέψει κιόλας μέχρι βαθμού απειλής. Και αυτή η λέξη του κινδύνου μ΄ έκανε να πολεμάω καλύτερα στη ζωή για αυτά που πιστεύω και νοιώθω με πάθος. Έπαψα να είμαι αφελώς α θ ώ α. Μεγάλο βήμα στο Σύμπαν αυτό! Νομίζω έχω περπατήσει στη Σελήνη (χαμογελώ).~
Από όλα αυτά -για να κλείσω την τοποθέτησή μου, γιατί οφείλω να μην μακρηγορώ και βαρεθείς άνθρωπε που με διαβάζεις, - από όλα αυτά κατάλαβα και κάτι. Η Αδιαλλαξία είναι μεγάλη Χοάνη που σ' οδηγεί κατευθείαν στον Γκρεμό. Δυστυχώς και όσους σ΄ αγαπούν! Η Συγχώρεση από την άλλη είναι Αρχοντιά αλλά στην Νεωτερικότητα του σήμερα είναι λίγο passe. Σήμερα είναι το P R. (πάμπλικ ρελετσιονς). Σε κρατώ "γνωριμία" αλλά ξέρω τη σαπίλα σου, ευτυχώς φοράω ακριβά αρώματα, αλλά πριν έχω πλυθεί με αγνό μωρουδίστικο σαπούνι, γιατί το πετσί θέλει αθωότητα να το ακουμπά.
Δεν είμαι αθώα. Ένα γεράκι στο πνεύμα και μια τίγρης στο σώμα των ελιγμών μου. Γιατί όποιος δεν μαθαίνει από τη Φύση είναι χάσιμο χρόνου για το Σύμπαν και εγώ το λατρεύω το Σύμπαν.
Αδιαλλαξία λοιπόν. Πολιτικά αυτοκτονική. Υπαρξιακά ηλίθια.
Ωστόσο η Αγάπη είναι πάντα στην Εξιλέωσή μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου