Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2019


Το κορίτσι της Le Monde

Σε μια άλλη ζωή,
ήμουν ένα κορίτσι της Le Monde
Αγουροξυπνημενο και πεινασμένο για πάθος και νίκες.
μετρούσα τα φιλιά διαφόρων  αρσενικών στα πόδια μου,
κορτε σε καφέ κοντά στο Jardin  du Luxembourg.
/
το φως με ζεσταίνει.
Πάντα αυτό το φως.
χλωμό και ντροπαλό.
Κάποτε ήμουν σε άλλη χώρα
σε άλλο δέρμα
σε άλλη γυναίκα ...ψυχή /
/
λες;
βαριέμαι τις φλυαρίες των αντρών
φτάνει και αρκεί η δική μου.
και η σιωπή φλύαρη είναι.
/
ωραία ήταν τότε,
στο λευκό τοπίο των σεντονιων
Καμία φλυαρία τα σώματα,
μόνο απλή αναστατωση και άγρια ζωντάνια.
/
Σε μια άλλη ζωή, αφαιρουμαι
και προστιθεμαι υπέροχα.
Σ'.αυτην απλώς διαιρουμαι.
Τα ίδια νέα διαβάζω στη Le Monde  μόνο που  η ημερομηνία αλλάζει.
Χθες ήταν άλλη. Σήμερα άλλη.
Ήμουν κάποτε μια άλλη,  Η ίδια που κοιτάς.

©Στ. Θ.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου