Πέμπτη 24 Μαΐου 2018

"Η μάχη με έναν ποιητή"


"Η μάχη με έναν ποιητή"

Είναι ένας ποιητής, που με καλεί
με κλειστά τα μάτια μου να ταξιδέψω,
σε κόσμους άγνωστους…
μεγάλους και μικρούς
και να περιπλανηθώ,
έχοντας μόνο για οδηγό
την πυξίδα της καρδιάς μου.

Ήρθα σε κόντρα, όμως μαζί του, στην αρχή!
Επίθεση με ονόμασε και Εισβολή.
Έγινε, τότε αυτός η Αστραπή και εγώ η Λάβα.
Ονομαστήκαμε εχθροί και αρχίσαμε
να κτυπάμε, δυνατά - σκληρά
με λόγια παγερά,
ο ένας το μυαλό του άλλου.

Μου είπε….. είσαι ένας πειρατής
που κάνεις εισβολή στον κόσμο τον δικό μου.
Μπαίνεις χωρίς όρια και με ενοχλείς,
χωρίς να ξέρεις τίποτα για μένα.!
Μα εγώ ….φώναξα με λυγμό
είμαι απλώς ένας ταξιδευτής!.
Είσαι άδικος και αλύπητα χτυπάς,
γιατί τον κόσμο σου μονάχα ήθελα να δω.

Τα χτυπήματα ήσαν δυνατά.
Η αστραπή και η λάβα
εξαντλήθηκαν και σταμάτησαν τη μάχη.
Τότε εκείνος έγινε πάλι ο ποιητής
και εγώ μεταμορφώθηκα σε κουτάβι,
γιατί… και ο ένας κατάλαβε καλά,
αλλά και ο άλλος επίσης….
ότι δεν ήτανε του άλλου ο εχθρός
και έτσι συμφωνήθηκε ειρήνη.

Τότε…. μου είπε πάλι ο ποιητής,
αν θέλεις τον κόσμο μου να γνωρίσεις,
κλείσε τα μάτια σου για να δεις
και ξεκίνα ταξίδι με τους χάρτες της ψυχής σου,
σε κόσμους μυστικούς και μαγικούς να οδηγηθείς.
Είναι εκεί! που ζουν τα συναισθήματα,
τα μόνα αληθινά που υπάρχουν
και μένα….. αν ακόμα θέλεις να με βρεις,
εκεί να με αναζητήσεις..!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου